ازيكم أنا أحمد 25 سنه من القاهره أنا اتولد في بيت مكون من امي سلوي الكل في الكل الكلمه كلمتها والشوره شورتها وابويا سامي ملوش لازمه في القصه ولا في الحقيقه طيشه طول عمره شوره امي هي اللي ممشياه وعمره ما يكسر ليها كلمه ابدا واختي الاصغر مني بسنه سلمي وهي ورثه من امي كل حاجه شكلها وجسمها و حتي شخصيتها القويه المسيطره وأنا وارث من أبويا كل حاجه ضعف شخصيته وخضوعه طبعاً اتربيت وكبرت علي ان الست هي الكل في الكل وان الرجاله اتخلقت بس عشان عشان ترضي الستات وتسمع كلامهم لغايت ما بقي شئ اساسي بقيت بدور عليه مع اي بنت بحاول اعرفها أنها تبقي مسيطره زي امي واختي سلمي من ساعه ما بلغت وأنا بتفرج علي افلام سكس وبقرا قصص وطبعا لاني خاضع بالفتره فكانت الافلام والقصص اللي بحبها وبتهيجني هي افلام إللي بتبقي فيها الستات مسيطره علي الراجل وياه بقي لو فيلم ست بتنيك راجل الافلام دي بتموتني حرفيا ديما كنت بتخيل نفسي اني مركوب من امي او اختي ونزلين فيا نيك وفشخ في طيزي وبقيت بعشق الافلام إللي من النوعيه دي وبضرب عشره عليهم وأنا بلعب في خرم طيزي وحتي لما كنت بتفرج علي افلام سكس عاديه كنت بتخيل نفسي مكان الست واني أنا إللي بتناك واللي بيتعمل فيا ولاني طبعا صعب الاقي بنت تعمل معايا كده هنا لاجأت للرجاله الفحول مارست شات وفويسات وفيديو بس كنت باجي عند النيك الفعلي وكنت بخاف اجرب عشان الفضيحه وكده لحد ما دخلت الجامعه واتعرفت علي خالد كان شاب وسيم وامور وكنت بحبه جدآ وبشتهي جدا واوقات كتير كنت بتخيله وهو راكبني وبينيك فيا بس طبعا كنت بخاف اعترف ليه بحاجه زي كده لحد ما في مره قررت اعمل حاجه مجنونه عملت ايميل باسم فيك ودخلت كلمته علي إني واحد تاني وقاعد اتكلم معه عادي علي إني اعرفه وهو ميعرفنيش وبدات اقوله إني معجب بيه وعن ميولي كان غرضي اعرف هو ليه في النوع ده ولا لا بس هو الاول رفض ومع اصراري بدا يجاريني في الكلام وطلب مني اتصور ليه وفعلاً صورتله جسمي اللي كنت بهتم بنظفته جدا ده غير طيزي الكبيره المدوره الحاجه الوحيده اللي ورثتها من امي طبعا شاف جسمي وطيزي من هنا وهو اتوهم وبقي بيكلمني وبيلح عليا ان هو إللي يقابلنبي وطبعا أنا كنت برضو خايف اعترفله اني أنا احمد صاحبه لحد ما في مره كنت قاعد معه علي القهوه وقومت دخلت الحمام وهو شاف التليفون لاني كنت سايبه مفتوح بالغلط وللاسف عرف إني أنا السالب إللي هو بيكلمه ورجع التليفون مكانه عادي ومبينش حاجه بس بعدها بيومين اتصل بيا وقالي اني اجي اقعد معه في البيت لان اهله مسافرين وهو مبضون ومش عايز ينزل وروحت فعلاً وعرفت انو كان مدبرلي خزوق
الجزء الثاني.
نمت وصحيت تاني يوم امي وسلمي جم وكمان اهلي دنيا وقاعدوا معانا شويه وبعدين مشيوا وجينا بليل حاولت برضو اعمل معاها حاجه قالتلي نفس الرد مش قادره ومليش مزاج طبعا خرجت نمت في اوضه تاني زي اليوم إللي قابله وقاعدنا كده اسبوعين من غير ما المسها وبقيت متعود خلاص اني انام في اوضه تانيه واضرب عشره وأنا بلعب في خرم طيزي وبتخيل ان خالد بينكني لحد ما في يوم جيه الليل وروحت خارج من الاوضه عشان انام في الاوضه التانيه راحت مناديه عليا وقالتلي إيه رايح فين قولت رايح انام قالت لا انهارده أنا عايزاك تنام جنبي لاني عايزاك انهارده وهايجه وعايزك تنكني طبعا لاقيتها جرئه زياده بس محطتش في بالي وقولت كويس انها وافقت اني انيكها وروحت نايم عليها وبدات ابوسها واحسس علي جسمها وبزازها وطلعتهم من القميص وبدأت ارضع فيهم وهي كانت بتحسس علي زبي وأنا برضع وراحت زقت راسي وقالت كفايه تعالي دخل زبك ونكني يلا كسي سخن ومولع طبعا أنا استغرب هي بتتعامل معايا علي إني أنا وهي متجوزين بقالنا كتير واني نكتها كذا مره مش علي ان دي اول مره ومفروض إني افتحها بس جراتها دي وترتني راحت نايمه علي ضهرها ورفعت القميص وقالتلي قلعني الكلوت روحت مقلعها الكلوت فتحت رجلها وقالت يلا طلعه ودخله في كسي ورحت منزل البوكسر وكان واقف نص واقفه ومش عايز يقف اكتر من كده راحت بصتله كده وقالتلي ماله مرخي ليه كده قولتله لسه بيقف اهو قالت طب يلا اخلص كسي مولع حولت ادخله مفيش لاني اول مره انيك وكمان من توتري زبي نام اكتر راحت ضحكه وقالت احا هو نام خالص ليه كده انت متاكد انك هتعرف تنيك من غير مساعده خارجيه قولتلها تقصدي إيه دي بس عشان اول مره قالت لا مقصدش يا خول تعالي نام فوقي أنا هتصرف بس اقلع البكوسر خالص طبعا هيجت من الشتيمه لانها اول مره تشتمني وزبي بدأ يقف تاني راحت ضحكه جامده بشرمطه وقالتلي أنت بتهيج من الشتيمه طب تعالي يا متناك نام فوق يلا يا خول زبي بدا يقف اكتر واهيج اكتر علي شتمتها ونمت فوقها راحت ضماني عليها اكتر وراحت حطت أيدها علي طيزي طبعا اول ما ايدها لمست طيزي جسمي كله اتكهرب وهي خدت بالها وبدات تفعص فيها اكتر و اكتر وبعدت بين فلقات طياز وبدات تقرب صباعها من خرمي لسه هتكلم واقولها لا بلاش كده راحت مزعق وقالت مسمعش صوتك انت تنيك وانت ساكت وراحت مقربه صباعها من خرم طيزي لغايت ما بقي صباعها علي خرم طيزي طبعا أنا جسمي كله اترعش وزبي وقف علي اخره وبقي حديده راحت قالتلي يلا دخل زبك بسرعه روحت مدخل زبي في كسها وكسها علي قد ما كان ضيق وسخن فشخ بس كانت مفتوح وخدت زبي كله وده خلاني اضايقت بس هقولها ايه وهي صباعها علي خرم طيزي راحت بدأت تدخل صباعها في طيزي وأنا بدأت ادخل زبي اكتر في كسها وصوت اهاتي بدأ يعلي وصوتها هي كمان بدات ادخل اكتر زبي في كسها وهي بدات تدخل صباعها لاخره في طيزي لغايت ما بقيت بترعش وبصوت جامد وروحت جايبهم جواها راحت زقاني من عليها وقالتلي انزل الحس لبنك من علي كسي روحت نازل لاحس لبني كله من علي كسها وفضلت الحس كسها واصوت لحد ما نزلت عسلها كله في بوقي وبلعته وكان طعمه تحفه قالتلي يلا ننام كنت مكسوف فشخ بقيت حاسس وانا نايم جنبها إني هي إللي كانت بتنكني مش أنا نمت وصحيت تاني يوم قولت اعملها فطار عشان احاول افرحها وفعلاً عملتها فطار بس موضوع انها مفتوحه ده كان لسه في دماغي ومين إللي فاتحها بس قولت لنفسي هتفرق وبعدين ما انت كمان بتتناك واكيد خدت بالها من طيزك الوسعه إللي باينه انك خدت فيها كتير دخلتلها بالفطار وهي صحيت لاقتني محضر ليها فطار ابتسمت وقالت ايه الجمال ده أنا عايزه كده كل يوم وقامت فطرت وأنا قومت وديت الاطباق علي المطبخ وهي جت ورايا وأنا بغسلهم لازقت فيا من ضهري وحطت أيدها علي طيزي وقالت احبك وأنت مطيع كده وبتحاول تبسطني وبدأت تحسس علي طيزي وقالتلي بصوت واطي في وداني اول مره اخد بالي ان طيزك حلوه كده روحت لافف ولسه هتكلم راحت قالتلي اسكت أنا عارفه انت عايز تقول ايه وانك عايز تبرر اللي حصل امبارح وان زبك وقف لما لعبتلك في طيزك صح روحت هازز دماغي بمعني ايوه قالت متفكرش كلكوا كرجاله بتهيجوا من طيازكوا بس تحاولوا تنكروا بس أنا عايزه اقولك انوا ميفرقش معايا أصلا الموضوع ده ولا يفرق معايا حتي انك تطلع راجل ولا لا وراحت ضحكه
الجزء الثالث.
وقفنا في الجزء إللي فات لما دنيا مراتي لعبتلي في طيزي بصوابعها وجبتهم علي لعبها في طيزي ونمنا وصحيت الصبح حضرت الفطار ليا ولدنيا مراتي ولبست عشان اروح الشغل لقيت الباب بيخبط فتحت الباب لاقيت نجلاء سلمت عليا وسالتني علي دنيا فدنيا خرجت ليها سلمت عليها وقاعدت وأنا نزلت اروح الشغل بس جالي فضل اعرف هيتكلوا في إيه واسمع وفعلا رجعت وفتحت الباب ودخلت استخبيت من غير ما يخدوا بالهم وسمعت نجلاء بتقولها شكلها كانت ليله حمرا كنت سمعه صويتك من الشقه عندي راحت دنيا ضحكه وقالتلها ولا حمرا ولا حاجه ده يدوب لحس كسي وبعدها جبهم وأنا بلعبله في خرمه المتناك راحت نجلاء رقعه ضحكه شراميطي وقالتلها احا يخيبه ده خول خالص بس حلو ده قالتلها حلو في إيه يعني قالتلها تعملي زي جوزي قالتلها ازاي وأنتي بتعملي جوزك إزاي نجلاء قالتلها جوزي في اول جوزنا كان كده برضو مبيعرفش ينكني غير لما العبله في طيزه كنت بتسحمل في الاول لغايت ما زهقت وقررنا نروح عند دكتوره كويسه كنت شوفتها علي النت وقالتلي هو كويس وأنا هكتبله علي شويه مقويات هنظبط الدنيا عنده بس قالتلي بصوت واطي عايزاكي تجيلي بكره لوحدك قولتلها ماشي وفعلاً روحتلها وهي قالتلي بصي جوزك معندوش اي مانع جسدي في العلاقه بس جوزك زي رجاله كتير مش بتهيج غير من طيازها وده يرجع لحاجات كان بيعملها قبل الجواز سواء كان بيلعب في طيزه او كان بيتناك من حد وده ملوش علاج وهو هيفضل كده قالتلها يعني يا دكتوره هو هيفضل زي ما هو قالتلها أيوه قولتلها يا حظي الاسود قالتلها الدكتوره بس في حل تاني ملوش علاقه بالادويه وأنا جيباكي انهارده لوحدك عشان اقولك عليه قالتلها قولي يا دكتوره قالتلها بس الاول عايزه اعرف أنتي عايزه تكملي مع جوزك ده عشان الحل ده لو بدانا فيه مش هينفع نرجع منه او نبطله لانه هيبقي زي الادمان بنسبه لجوزك قالتلها قولي يا دكتوره أنا لو عندي نيه إني اسيب جوزي مكنتش جيت هنا معه من الاساس وكنت فضحته في وسط عيلته قالتله كويس جوزك من النوع الضعيف اللي ديما بيحب الشخص إللي معه هو اللي مسيطر وده أنا لاحظته جدا في شخصيته من اول ما اتكلمت معه فانا عايزاكي تبقي أنتي الشخص المسيطر عليه في حياته قالتلها وده إيه الاستفاده منه يا دكتوره في العلاقه قالتلها هتفيد طبعا لان ده هيخليه في حاله هياج مستمر لانك موصلاله شعور ديما انو ضعيف وانك اقوي منه وانك ملكه وهو خدام عندك وده هيخليه ديما في اوج شهوته ده غير بقيت الحاجات إللي هقولك تعمليها معه هتخلي ديما علي استعداد في اي وقت انو يمارس الجنس من غير اي تدخل منك كمان ده غير انو هيفيدك كمان في شغل البيت إللي أنتي بمزاجك هتخلي يعمله كله من غير ما يفتح بوقه لا وكمان هيعمله وهو هايج وخايف منك ومن عقابك قالتلها طب واعمل إزاي كده يا دكتوره وكلمت نجلاء لمراتي ان الدكتوره بدأت تعرفها أنها ديما تعامل جوزها بصيغه اوامر وان لو معملهاش هتعمل وهتسوي فيه ولو معملش الحاجه تعمل فيه فعلاً إللي هي هددته بيه يعني لو قالتله هضربك تضربه فعلاً وأنها ديما تتعامل معه بمداء الصواب والعقاب لو عمل إللي هي امرته بيه يتشكر عليه بالطريقه اللي هي تختارها ولو منفذش إللي اتامر بيه تعقبه برضو بالطريقه إللي هي شايفاها ده غير انها قالتلها انك لازم تخلي متيم ديما بشكل جسمك وبؤنثتك وبجمالك وانو يبقي يتمني انو يلمسك بس لكن أنتي مش هتسمحي ليه بده بسهوله ده غير انو لازم يتعلق بملابسك الداخليه زي كلوتاتك وبراهاتك وفضلت تحكلها علي إللي عملته مع جوزها خطوه بخطوه وازاي خلته يبقي مجرد شبشب في رجلها تقلعه وقت ما هي عايزه وتلبسه وقت ما هي عايزه لغايت ما بقي جوزها فعلا هو اللي يتمني ينكها لحد ما في يوم الدكتوره قالتلها جيه وقت اهم حاجه واللي هيخلي جوزك فعلاً شبشب في رجلك وميقدرش يبعد عنك قالتلها إيه يا دكتوره قالتلها لازم برضو تهتمي بمتعته لغايت دلوقتي جوزك منسيش طيزه ولازم تريحي كل فتره عشان تاكدي سيطرتك عليه وممكن تخليها في صيغه حافز ليه انو لو كان شاطر هيكون دي مكأفته قالتلها ماشي يا دكتوره كل فتره كده هكأفه وهلعبله في طيزه قالتلها أنا قصدي تركبي وتنكيه زي ما الرجاله بتنيك قالتلها واعملها إزاي دي يا دكتوره وأنا عندي كس ولا أنتي مش واخده بالك قالتلها لا ما أنا عندي الحل وراحت فتحت الدرج وطلعت منه زب صناعي ومعه كرت قالتلها ايه ده يا دكتوره قالتلها ده زبك الجديد إللي هتركبي بيه جوزك قالتها الزب ده ليه حزام بتلبسي علي وسطك وفيه جزء من جوه كده زي زب صغير هزاز ده هدخلي في كسك والزب إللي من بره ده هدخلي في طيز جوزك وتنكيه بيه وكده كل ما هتنكيه كل ما هتحسي انك أنتي كمان بتتناكي وبكده هتمتعي نفسك وتمتعي وتخلي يفضل تحت رجلك زي ما هو ميقدرش يبعد عنك والكرت ده في تليفون واسم الصفحه إللي بتبيع الازبار الصناعيه هتلاقيه فيها كل الاحجام والالوان عشان لو حبيتي تجيبي حجم مختلف او اكبر والزب ده حجمه مقبول تعرفي تفتحي بيه طيز جوزك وتعودي انك تنكيه وبعدين ابقي بدلي بزب اكبر لما طيزه توسع شويه وبس ياستي بقيت من ساعتها كده مع جوزي واديكي شايفه زي الشبشب في رجلي وميقدرش يفتح بوقه معايا عشان هو عارف مقامه معايا إيه ده غير أني بخلي في البيت يلبس كلوتاتي وقمصان نوم من عندي وبعمله حلاوه عشان جسمه يفضل ناعم واعرفه ديما انو بنسبالي مره شرموطه بتتناك ده غير ان لازم كل خميس في اليله إللي كل الستات بتتناك وتتفشخ من جوزاتها انيكه عشان يحس نفسه مره ده طبعا معادي لو أنا زعلانه منه ومتعاقب مش بنيكه ومقولكيش بقي ساعتها بيبقي مولع إزاي بيبقي قاعد يتلبون عليا ولا المره الشرموطه اللي كسها بياكلها كل ده علشان انيكه طبعا أنا بعد ما سمعت الكلام ده عايز اقولكوا أنا نقط كتير جدا في البوكسر من كتير ما كنت مولع علي الكلام ده وتخيلت نفسي مكان جوزها ودنيا مسكاني ونازله في طيزي نيك بزبها الصناعي دنيا قالتلها هو أنتي عايزاني اعمل مع جوزي كل ده قالتلها أيوه وبعدين جوزك اسهل من جوزي بكتير هو أصلا جاهز مش ناقص بس غير انك تلبسي من كلوتاتك وتنكيه
الجزء الرابع.
وقفنا في الجزء إللي فات ان مراتي دنيا ضربتني بالقلم وخدتني علي الاوضه واول ما دخلت الاوضه عرفت أنها محضرالي ليله ولا في الاحلام لاني لاقيت كلوت وبرا من بتوعها محطوتين علي السرير وجنبهم خرزانه وقالتلي اقلع يا متناك ملط سكت شويه وأنا مش عارف هتعمل معايا إيه راحت لطشاني قلم جامد وقالتلي مسمعتش يا كسمك طبعا ما هيجان اليوم إللي كنت فيه ومع شتمتها ليا وضربها ليا ولعت فشخ ولاقتني بجبهم علي نفسي روحت قالع بسرعه قبل ما تضربني تاني وهي لاحظت اني جبتهم في هدومي راحت ضحكه وقالتلي ما ده اخرك يا خول تجبهم علي نفسك وأنا بضربك بس وفر مجهودك لان هتضرب كتير انهارده وراحت قالتلي البس الكلوت والبرا دول ولبستهم فعلا وكان شكل طيزي في الكلوت بتاعها حاجه توقف الزب لان طيزي كبيره ومرفوعه قالتلي اسمع بقي يا كسمك من النهارده مشفكش لابس بوكسرات خالص طول ما أنت في الشغل او في البيت تلبس كلوت والبوكسرات دي هرميها خالص وهجبلك كلوتات ليكي قولتلها فاهم يا دنيا راحت رزعاني قلم جامد وقالتلي اسمها ستك دنيا يا متناك مسمعش كلمه دنيا حاف دي خالص فاهم قولتلها فاهم ياستي دنيا قالتلي شاطر بس هتتعاقب علي انك ترد عليا يا كسمك وراحت رمياني علي السرير علي بطني وشدتني وخلت رجلي تبقي لمسه الأرض وبطني علي السرير ومسكت الخرزانه وقالتلي عقابك ٢٠ خرزانه علي طيازك يا خول وكل ضربه تنزل علي طيزك تقول العدد بتاعها لو ضربه مقولتش العدد بتاعها هعدها تاني وبعد ما اخلص لو اهاتك وصويتك وانت بتضرب معجبنيش هعيد تاني وفعلا بدأت تضرب وبدات اعد ومع كتر الضرب طيزي بدأت تحمر وتوجعني فشخ وبدات اهاتي وصويتي يعلي وبدات اصوت جامد لحد ما خلصت العشرين ضربه وراحت قالتلي شاطر وعشان أنت عجبتني ليا عند مكافاه وراحت ناحيه الدولاب وفتحته وخرجت منها حاجه مكنتش شايفها لأني كنت لسه نايم ببطني علي السرير المهم حسيت أنها بتقرب عليا وببص ورايا والاقيها لابسه زب صناعي علي وسطها وبتحط عليه جيل كده وبتقولي جاهز عشان تتناك بجد يا كسمك وده مكافأه ليكي عشان استحملت العقاب طبعا أنا بس لمحتها وهي لابسه الزب علي وسطها وخرمي بدا ينبض جامد ويفتح ويقفل وولع جامد اوي هي دهنت خرمي بالكريم إللي معاها وبدأت تبعبصني بصوابعها الاول وحطت راس زبها علي خرم طيزي وقالتي عايزه يا متناك قولتلها ايوه ياستي راحت ضرباني علي طيزي وقالتلي عايزه فين يا كسمك قولتلها عايزه في طيزي يا ستي راحت مدخله كله في طيزي وهو مكانش كبير زي زب خالد بس لاني بقالي فتره كبيره متناكتش وجعني جامد وصوت وهي سابته شويه في طيزي وبدأت تنيك وأنا بدأت اتاوه جامد كان واحشني النيك اوي اخيرا يا دنيا بتنكيني زي ما تخيلت كتير اني نفسي اتناك من واحده اهو دلوقتي أنا مركوب وبتناك وبتفشخ من واحده ومش اي واحده دي دنيا مراتي هي إللي ركباني نازله نيك فيا وكل شويه تنزل أيدها علي زبي وتلعب فيه وهي بتنيك في طيزي جامد وأنا عمال اقولها ااااااه مش قادر اوووف زبك تحفه في طيزي اااااه براحه خرمي فشخني قويه وهي نازله ضرب بايدها علي طيزي وبترزع جامد أوي في خرمي وبتقولي خدي يا كسمك يابنت المتناكه أنا هخلي خرمك واسمع زي الشراميط يابن المتناكه ومره واحده لاقتها بتترعش فوقي وزبها ثبت جوايا وبدأت تتاوه جامد وتصوت عرفت أنها بتجبهم وأنا لاقيت نفسي بنطرهم علي السرير تحتي وتاني يوم صحيت من النوم طبعا طيزي كانت وجعاني جدا وكنت مش قادر اقفل رجلي علي بعض زي الست إللي لسه مفتوحه وحضرت الفطار ولبست وانا نازل قبلت نجلاء قدام الشقه اول ما شافتني ضحكت وجت جنب ودني وقالتلي صباحيه مبارك يا عروسه صوتك امبارح كان مسمع في العماره كلها